czwartek, 15 stycznia 2015

Część 9

POJAWIĄ SIĘ SCENY +18. CZYTASZ NA WŁASNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ!
***************
Podwinął moją bluzkę tak że widać było stanik.  Zaczęłam jeszcze bardziej płakać.   Patrzył na mnie z pożądaniem.  Przeraziłam sie. Próbowałam coś  wykrzyczeć, lecz materiał na  ustach nie pozwalał mi  na to. Było tylko słychać 'buczenie'.  Przeszły mnie lodowate ciarki.  Nagle jego usta wylądowały na moim ramieniu.  Zaczął go całować. Nie. Proszę.  Nie.Niech on tego nie robi. Czemu wszystkie problemy są dla mnie? ! Czasami ja myślę że Bóg mnie nie lubi i zrobi wszystko bym się poddała.  Udało mu się. Już dawno to zrobiłam. Pocałunkami zjeżdżał coraz niżej.  Próbowałam się wyrwać,  lecz on tylko zmocnił uścisk na moich nadgarstkach.  Bolało strasznie,  ale nie tak bardzo jak ból psychiczny.  Popatrzył na mnie z pod byka.  Oczy miał jaśniejsze,  ale nadal czarne. Puścił moją rękę po to by złapać ją w drugą.  Swoją wolną ręką zjechał wzdłuż mojego ciała.
- podoba ci się słonko?  - wymruczał podczas pocałunków na moim brzuchu.
- odpowiedz- zniecierpliwił się, bo nie dostał odpowiedzi.
- kiwnij głową na "tak" lub "nie". Wiec podoba ci się to?- warknął. Szybko kiwnęłam głową na "nie".
- A mi tak. Zobaczysz z czasem polubisz to- powiedział.   Nie, nigdy tego nie polubię. To jest obrzydliwe.
Złapał mnie za pierś. Wzdrygnęłam się. Proszę nie rób mi tego.... zaczął ją masować.  Nie jest to przyjemne, bo robił to z agresją. Po kilku minutach zjechał na moje krocze.
Próbowałam krzyczeć,  wyrywać się. Moje starania poszły na marne. Jest za silny. Jestem taka głupia.  Czemu poszłam do tego centrum? ! Czemu szłam do domu tak późno ? ! Czemu nie zorientowałam się,  że ktoś mnie Kurwa śledzi? ! Jaka ja głupia. Nigdy sobie tego nie wybacze. Teraz jeszcze bardziej cierpię.  Złapał mnie tam gdzie nie powinien.  Nie przestawał mnie całować.   Czuje do siebie wstręt, obrzydzenie. Odwiązał  materiał z moich ust.  Gwałtownie Wbił się w moje. Nie oddałam pocałunku.  Polizał moją dolną warge tym prosząc o  pozwolenie na wtargnięcie do moich ust. Kręciłam głową na wszystkie strony.  Poczułam, że łapie mnie za krocze. Był brutalny. Pisałam. On wykorzystując sytuacje wkradł się do moich ust. Nie miam wyboru . Oddałam pocałunek. Moje oczy zaczęły jeszcze więcej produkować łzy.  Moje policzki były całe mokre i czerwone od płaczu.  Zaczął pocierać swoim kroczem o moje.  To takie obrzydliwe.  Po kilku minutach Puścił moje nadgarstki. Szybko go odepchnęłam.   Spadłam z łóżka. Poczołgałam się jak najdalej od niego. Trzęsącymi się dłońmi rozwiązałam sznury na moich kończynach. Nogi wzięłam pod brodę. Kołysałam się płacząc.  Czuje się okropnie.  On mnie molestował.  Jednak to prawda, że historia lubi się powtarzać.... Nie chce już żyć.  Chce umrzeć.  Tylko cierpię.  Cała drżałam. Podszedł do mnie. Ciało momentalnie się napieło.  Odsunęłam się od niego. Wziął mnie na ręce. Próbowałam się uwolnić, ale byłam wyczerpana.  Wyszliśmy z pokoju.  Zaniósł mnie do "mojego królestwa". Położył na łóżku. Delikatnie cmoknął moj mokry policzek i odszedł.  Usłyszałam tylko kliknięcie.  Oznacza to, że zamknął drzwi na klucz.  Pogrążyłam się w smutku.  Nienawidze całej siebie. Nie wiem kiedy zasnęłam...

OCZAMI STRACHA
Dałem Małej małą nauczkę.  To co robiłem  to było nic z tym na co mnie stać.  Musze przyznać nieźle całuje. Myślę,  że to ją oduczy pyskowania, bicia, przezywania i uciekania.  Ma wiedzieć, że ja w tym domu żądze.
Lubie być dominantem.  Udałem się do łazienki. Wziąłem zimny, orzeźwiający prysznic. W samym ręczniku poczłapałem do mojego pokoju. Założyłem moje dresy i pierwszą lepszą koszulkę.  Jak ta dziewczyna mnie podnieca. Nawet nie wiecie jak. Ugg.  Gdybym mógł to bym ją teraz porządnie bzykał,  lecz chciałem ją  tylko lekko nastraszyć.  Kiedy jej to robiłem płakała. Miałem na to wywalone.  Na płacz mnie nie weźmie.   Myślałem jeszcze tak kilka minut. Nie  wiem kiedy zasnąłem.

Ciąg dalszy nastąpi
****************************************************************************************************
Z tego powodu,  że były 2 komentarze oto i rozdział.  Myślę, że się spodobał.

Trzy komentarze = kolejna część

4 komentarze:

  1. Czekam na kolejny rozdzial :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Misieg super opowiesc

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham cie ol.....nie powiem calego imienia ale nastrpna czesc musi byc oki.... :*

    OdpowiedzUsuń